Semoga Allah merahmati kami

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie Second Birthday tickers Lilypie Pregnancy tickers

Monday, 27 December 2010

menyesal

hari ni rasa menyesal...
again and again...
mintak-mintakla esok aku takkan nyesal lagi
huhuhuhu

Friday, 10 December 2010

dugaan terbesar

rasanya dalam sesebuah hubungan adalah menjadi perkara biasa bila ia dilanda dugaan.
yang tak biasa, adalah tak ada dugaan langsung.jadi, bila tengah dilanda dugaan adalah menjadi tanggungjawab otak aku untuk menghantar isyarat pada hati aku, agar lebih bersabar serta menerima dugaan ini dengan sikap yang positif.

yang menjadi masalahnya, adalah aku ini seorang yang agak rendah tahap sabarnya.bukan macam Kak Saba dalam cerita SABAR!dalam hubungan kami yang baru setahun jagung ni, aku dah mula merasakan aura-aura serta bola-bola kecil ketidaksabaran sudah mula membentuk dalam jiwa kacau aku ni.tunggu masa je nak meletup.

tapi aku bersyukur, setiap kali aku betul-betul nak meletup, si dia dengan 'rela hati' pujuk aku.cabaran terbesar aku sekarang adalah untuk menyesuaikan diri dengan dia yang selalu bz 24 jam.kerja di pejabat, kerja kat rumah, kerja nak ke sana, kerja nak ke sini.kenapa dia? kenapa tak aku? lama-lama aku rasa sangat susah nak cope dengan orang yang macam xcukup masa ni.

paling mencengkam jiwa adalah bila malam tiba.biasalah orang y bz 24 jam ni mestilah letih.nak tido.nak mimpi.nak ngigau.cakap kejap,tanya watpe,dah makan, dah semayang dah terus ngantuk.rasanya sampai ke hari ni, dah tak terkira berapa kali dah aku rasa nak hempas telefon buruk aku ke dinding lepas cakap ngan dia.

boleh ke aku hidup macam ni? boleh ke aku nak hidup dengan orang macam ni? ini ke yang aku cari dalam hidup aku? lepas 5 6 tahun mencari makna sebenar cinta, aku tiba-tiba berfikir ini kah yang aku cari selama ni...kenapa pencarian aku seolah-olah tak bertemu jalan penghujung? aku dah tersalah cara atau memang pencarian aku masih belum tamat lagi.

i just want to have a normal life..but it seems so far n so hard to get