Semoga Allah merahmati kami

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie Second Birthday tickers Lilypie Pregnancy tickers

Thursday, 31 May 2012

my sunshine :-)

Anak aku mengganas dalam perut..

Look at baby's movement in my tummy..so cute :-)

Sampai tersentak umi dia... Sakit!


Published with Blogger-droid v2.0.4

Friday, 18 May 2012

Tommee Tippee


Yang ni dah beli. Terkagum dengan design! Nampak comel dan unik. Next is my wish list. Dah suruh hubby pergi cari kat Bandung. Sini mahal sangat :-)

Tommee Tippee Sterilizer
Tommee Tippee warmer


Tommee Tippee Cooler bag

Dan benda yang paling penting...
Manual breast pump :)

My hubby on his way...

Alhamdulillah..
Akhirnya encik suami dah dapat call dari jpa untuk lapor diri PTD di Putrajaya pada 13 Jun  2012.
Aku pulak yang excited. Tapi risau pun ada gak.
Sangat2 risau kalau dia dapat posting jauh, macam Sabah or Sarawak.
Mungkin bukan sekarang, but sooner or later, sapa tau kan.
Dahla sekarang ni bercinta betul jumpa seminggu sekali. Tengah preggy lagi...
Allah je yang tahu !
Biasalah gomen ni, sukahati diorang je nak letak orang kat mana2.
Aperpun, bila dah daftar nanti hubby terus kena g kursus 10 hari ke suatu tempat yang dirahsiakan.
hahahhaarasa nak penampo je. Bagitahu jelah dalam surat.
Orang ada anak bini kot :(
ok malas nak layan!

Pbs sains

Tau x pbs tu apa?

Hihi antara hadil kerja student aku.

So cute kan.


Published with Blogger-droid v2.0.4

Tuesday, 1 May 2012

Keputusan PTD 2012 dah keluar!!!


Published with Blogger-droid v2.0.4

Tahniah kepada encik suami... Aku pulak yang terlebih excited. Hehehe akhirnya dia pun masuk gomen gak. Alhamdulillah