Semoga Allah merahmati kami

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie Second Birthday tickers Lilypie Pregnancy tickers

Monday, 28 March 2011

rindu yang membuak-buak

pada dasarnya aku bukanlah seorang yang pandai meluahkan perasaan.
tidak kiralah samada dengan perkataan mahupun perbuatan waima melalui penulisan pon, aku memang tak pandai nak meluahkan rasa.
satu saja yang aku pandai...
menangis dan terus menangis.

saat ni aku merasakan rindu yang teramat.tunang saya kat Bandung.tapi saya agak geram jugakla..

tiap kali saya call, saya dilayan acuh tak acuh je.saya sanggup pegi beli topup malam-malam buta tau.tapi bila dia angkat, cara dia cakap tu mcm bz sangat je.ckp 5 saat dah ckp pasni nak g sini, nak g sana.

tak boleh ke layan saya dengan baik 50 saat then pastu ckapla awak bz..
kadang-kadang rasa menyampah je dengan perangai lelaki ni.tapi biarlah Allah saja yang membalas segala pengorbanan saya ni. snn Dia je yang tau apa yang membahagiakan saya..hihi

Sunday, 20 March 2011

tiangnya dulu..


sepanjang seminggu cuti sekolah ni aku menghabiskan masa meronda-ronda cari bridal.
antaranya aku pergi Intan Bridal, Huzaine bridal, Nana bridal and last sekali aku pegi Wieda Bridal.

dekat je, Ketereh kat tepi masjid. bridal ni disuggest oleh Pijah.heheh rasanya dah melekat suka kat Wieda bridal ni.pelamin all in one dalam rm2400.

1 baju akad
2 baju sanding
pelamin 3 panel
pintu gerbang
hiasan bilik
dan par serta kain lapik
etc etc

so majlis sebelah perempuan dah ditetapkan sabtu..3/9/2011 insyaallah
akad nikah pagi then terus kenduri sebelah tgh harinya

Wednesday, 9 March 2011

saya malu...

petang tu, aku memandu macho ke asrama.cheit..pagar kunci pulak.dalam hati aku dah berkira-kira nak karate je muka member yang rajin sangat nak mngunci pintu pagar yang sudah separa roboh itu.sudah nasib akulah agaknya, kena berjalan kaki balik ikut pintu satu lagi.jauh!

dari jauh aku nampak ada sorang mamat ni keluar dari pintu sekolah.tersengih-sengih.eleh, nak tackle orang la tuh.. dengan sopan aku berjalan lagi..

sudah-sudah la tu. dah pukul 5 ni.balik lah..

aku dah agak dah.. mesti dia tegur aku punya.aku senyum ayu la..

yela..saya tau dah pukul 5

masa tu aku dah berbunga-bunga dalam taman.perasan lawa takyah cakapla.hihiaku sengih je tengok kat dia tapi nampak jugakla macam dia punya sengih tu terlebih sengih pun ada. sekali aku terdengar sayup sayup satu gema suara yang membuatkan aku rasa nak masuk dalam tanah.

shit shit shit fuck!!

haa iyelah..kau nak balik terus ke?

shit shit fuck!!
aku dah tak toleh belakang lagi untuk tengok empunya suara.tu.CELAKA! abang tu tegur orang belakang aku rupanya.bergegas aku ke pintu.aku goncang-goncang sepenuh hati.waaaa pintu yang ni pun kunci.kena guna pintu lain lagi..cepat-cepat aku buat-buat tengok handphone aku.tobat malu...ntah dia perasan tak aku sengih dan jawab sapaan yang bukan khas untuk aku tu...pasni aku taknak senyum kat orang dah

bagi aku...


cinta yang sejati memerlukan pengorbanan...
tak kiralah dari segi kewangan, masa ataupun tenaga.
biarlah segala pengorbanan yang telah kita lakukan tidak dibalas dengan setimpalnya...
semoga satu hari nanti si dia akan sedar.

janganla kita bersedih jika tidak disayangi
kerana ada yang lebih menyayangi kita...
yang selalu berada disamping kita, malah sebelum kita mengenal cinta lagi...
semoga cinta yang kita ada pada hari ini tidak akan membuat kita lupa pada Dia

i always needed time on my own
i never thought i'd need u there when i cry
and the days feel like years when i'm alone..

Penat dia.. Penat aku??

Merasa sangat stress sekarg...sepatutnya sekarang dah tetapkn tarikh tapi xdapat2 jugak. Sampaikn aku dah ilang mood.
Ke aku tgh period sekarang.. So hormon aku sngt tak stabil. Aku asyik nangis he sekarang.
Kadang2 for no reason pon aku bleh menangis.

Aku akui yang aku nk org bg perhatian. Bila xdapat.. Aku mulalah buat hal, cari pasal, merajuk tak tentu pasal.
Tapi bila didesak, aku ngakulah yang aku mrajuk on purpose. Tapi selalu je dia akn ckp,
"saya kn keje. Banyak keje"

" tolonglah jangan mcm ni. Sy penat la"

Aku memangla naik hantu dengar dia jwab gitu. Sbb apa y aku nk adalah perhatian. Tu je
Sebagai perempuan, aku jenis yang cepat risau. Agak terkilan jugakla setiap kali aku tanya nk pelamin apa?
Nak tema apa? Semuanya dia akn jawab saya tak kesah!

Yes i know u dont care, but i do!
Menda2 macamnilah yang buat kita bersemangat bila dua2 belah pihak beria.
Ni aku rasa aku je yang beria2. Agaknya dia dah lupa janji dia dulu.
Masa awal2 je dia bersungguh. Aku rasa sedih :(