Semoga Allah merahmati kami

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Monday 28 March 2011

rindu yang membuak-buak

pada dasarnya aku bukanlah seorang yang pandai meluahkan perasaan.
tidak kiralah samada dengan perkataan mahupun perbuatan waima melalui penulisan pon, aku memang tak pandai nak meluahkan rasa.
satu saja yang aku pandai...
menangis dan terus menangis.

saat ni aku merasakan rindu yang teramat.tunang saya kat Bandung.tapi saya agak geram jugakla..

tiap kali saya call, saya dilayan acuh tak acuh je.saya sanggup pegi beli topup malam-malam buta tau.tapi bila dia angkat, cara dia cakap tu mcm bz sangat je.ckp 5 saat dah ckp pasni nak g sini, nak g sana.

tak boleh ke layan saya dengan baik 50 saat then pastu ckapla awak bz..
kadang-kadang rasa menyampah je dengan perangai lelaki ni.tapi biarlah Allah saja yang membalas segala pengorbanan saya ni. snn Dia je yang tau apa yang membahagiakan saya..hihi

No comments: