Semoga Allah merahmati kami

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Wednesday 9 March 2011

saya malu...

petang tu, aku memandu macho ke asrama.cheit..pagar kunci pulak.dalam hati aku dah berkira-kira nak karate je muka member yang rajin sangat nak mngunci pintu pagar yang sudah separa roboh itu.sudah nasib akulah agaknya, kena berjalan kaki balik ikut pintu satu lagi.jauh!

dari jauh aku nampak ada sorang mamat ni keluar dari pintu sekolah.tersengih-sengih.eleh, nak tackle orang la tuh.. dengan sopan aku berjalan lagi..

sudah-sudah la tu. dah pukul 5 ni.balik lah..

aku dah agak dah.. mesti dia tegur aku punya.aku senyum ayu la..

yela..saya tau dah pukul 5

masa tu aku dah berbunga-bunga dalam taman.perasan lawa takyah cakapla.hihiaku sengih je tengok kat dia tapi nampak jugakla macam dia punya sengih tu terlebih sengih pun ada. sekali aku terdengar sayup sayup satu gema suara yang membuatkan aku rasa nak masuk dalam tanah.

shit shit shit fuck!!

haa iyelah..kau nak balik terus ke?

shit shit fuck!!
aku dah tak toleh belakang lagi untuk tengok empunya suara.tu.CELAKA! abang tu tegur orang belakang aku rupanya.bergegas aku ke pintu.aku goncang-goncang sepenuh hati.waaaa pintu yang ni pun kunci.kena guna pintu lain lagi..cepat-cepat aku buat-buat tengok handphone aku.tobat malu...ntah dia perasan tak aku sengih dan jawab sapaan yang bukan khas untuk aku tu...pasni aku taknak senyum kat orang dah

No comments: