Semoga Allah merahmati kami

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Wednesday 9 March 2011

Penat dia.. Penat aku??

Merasa sangat stress sekarg...sepatutnya sekarang dah tetapkn tarikh tapi xdapat2 jugak. Sampaikn aku dah ilang mood.
Ke aku tgh period sekarang.. So hormon aku sngt tak stabil. Aku asyik nangis he sekarang.
Kadang2 for no reason pon aku bleh menangis.

Aku akui yang aku nk org bg perhatian. Bila xdapat.. Aku mulalah buat hal, cari pasal, merajuk tak tentu pasal.
Tapi bila didesak, aku ngakulah yang aku mrajuk on purpose. Tapi selalu je dia akn ckp,
"saya kn keje. Banyak keje"

" tolonglah jangan mcm ni. Sy penat la"

Aku memangla naik hantu dengar dia jwab gitu. Sbb apa y aku nk adalah perhatian. Tu je
Sebagai perempuan, aku jenis yang cepat risau. Agak terkilan jugakla setiap kali aku tanya nk pelamin apa?
Nak tema apa? Semuanya dia akn jawab saya tak kesah!

Yes i know u dont care, but i do!
Menda2 macamnilah yang buat kita bersemangat bila dua2 belah pihak beria.
Ni aku rasa aku je yang beria2. Agaknya dia dah lupa janji dia dulu.
Masa awal2 je dia bersungguh. Aku rasa sedih :(

1 comment:

Iera said...

Sabar ye, dear...