Semoga Allah merahmati kami

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie Second Birthday tickers Lilypie Pregnancy tickers

Wednesday, 27 February 2013

abaya petak

suka sangat dengan abaya ni

straight cut.loose jer

paling berkenan adalah corak petak ni.

selalunya baju kurung petak je kan.kali ni,abaya!


ramai gak yng tanya beli kat mana

hehe k4 wangsa maju jer

dah tawar menawar dapatla rm90.

sulam dia sangat mewah kot.dari atas sampailah ke kaki

auwwww feeling ala arab gitu :-)


warna pink+light blue


Published with Blogger-droid v2.0.4

Thursday, 21 February 2013

half moon shawl lagi...

kali ni shawl warna pink.

aku matchkan dengan kurung cotton maroon

malas nak lilit.just pin kat bahu

done!


Published with Blogger-droid v2.0.4

Wednesday, 6 February 2013

berapa umur bayi mula duduk?

rasanya setiap bayi berbeza perkembangannya.

namun pada kebiasaannya bila dah 6 bulan,kebanyakkan bayi sudah mulai pandai duduk

tapi janganla risau kalau anak anda masih belum boleh.

inshaallah,tak lama lg la tuh.


ali pula dalam 6 bulan banyak menda dia belajar

dalam bulan ni dia belajar duduk,memanjat dan y paling menakutkan...

lepas berdiri dia mesti nak lepas tangan

aduhai memang tak takut jatuh..ummi dialah y seram tengok dia lepas tangan.


semoga allah melindungi dia

semalam nampak lipan dekat sangat ngn dia.ntah dari manalah datangnya

terus aku spray sekuat hati

pastu lenyek2 sampai berkecai.

trauma bila dengar cerita anak kawan aku y baru 9 bulan kna gigit lipan.demam lepas tuh.

takut!


memang tak suka dan risau je bila hujan

sejuk,lembab memang lipan suka o_O


Published with Blogger-droid v2.0.4