Semoga Allah merahmati kami

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Thursday 29 October 2009

jiwa kacau

dah lama tak menulis.bukan kerana tiada masa, tapi lebih kepada hati aku ketika ini dalam dilema.kenapa sebelum ini aku tak pernah terfikir yang benda-benda macam ni mungkin terjadi. kenapa bila kita rasa yang penantian kita selama beberapa tahun akan membuahkan hasilnya,semuanya tiba-tiba hancur?

aku tak pernah rasa macam ni.yang pastinya aku tak tahu pada siapa lagi aku nak mengharap kecuali pada yang Maha Kuasa.apa yang aku buat sekarang semuanya aku ikut hati.

tapi betulkah tindakan aku.kata orang ikut hati mati!

tapi sumpah aku tak pernah berniat nak sakitkan hati siapa-siapa.aku benci bila orang main tarik-tarik tali dengan aku.aku benci bila aku tak ada kekuatan nak memilih secara rasional.

jadi aku memilih untuk jadi orang yang sebegini.yang akhirnya akan melukakan hati banyak orang.god i hate ME!!!

1 comment:

sapa-sapa said...

god i hate you!! =P