Semoga Allah merahmati kami

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Sunday 21 March 2010

wth!!!

tepat 12.32 tengah hari tadi aku sampai ke maktab &*&&^% ini.nak bukak pintu tak payah cakap memang separuh hati aku tolak tadi.nak pijak tanah pulak, tak payah imagine memang aku rasa nak tido dalam kereta tadi.sungguh hanya Yang Di Atas saja yang memahami betapa aku tak nak berada di maktab ni.aku pun seakan tak percaya yang seminggu aku cuti, macam 2 hari saja kat rumah.satu habuk pun aku tak buat kerja, lesson plan tak buat, haram!

bercakap pasal cuti sekolah, faham-faham sajalah dalam sehari berapa bijik rumah aku pedajal nasi minyak.tengok orang sajalah, turn kita masih tak tak nampak-nampak lagi batang hidungnya.termasuklah juga dalam senarai raja& permaisuri sehari (aku takleh terima kalo lebih dari sehari, dengki!!) adalah kawan baik aku.

aku tak tahu macam mana nak explain, dalam erti kata lain aku sebenarnya macam ada 2 rasa yang berbeza. satu, jelas lagi nyata im happy for her. satu lagi,aku rasa hidup aku sucks!!! i lost my best friend (no more lepaking) n another one, aku masih lagi mencari-cari jalan kebahagian macam yang dia dapat.dipendekkan ayat, aku memang tak puas hati dia dah kawin yet im still stuck here.tapi rasanya orang yang paling sabar dapat yang paling best, kan. entah ayat sapala aku rembat ni... shakespere kot. i dont give a damn!

balik tadi sempat lagi melahap nasi padang kat warong biasa.budak kelas aku cakap, member aku yang baru kawin ni memang mithali.dalam duk bertunang pun dia dah basuh baju-baju tunang dia. lipat bagai..(dia ni laki ok) GAY!
wah, belum kawin dah basih baju.lepas kawin tak tahula...

tau apa member aku balas?

dah kawin basuh binilah! aku macam WTH!!!!

No comments: