Semoga Allah merahmati kami

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Wednesday 12 January 2011

saat kita


rasanya menda yang paling buat aku happy serta tenang, adalah bila bersama dengan si dia.pandang saja mukanya sudah cukup untuk buat aku rasa " tiada apa yang dapat menghalang".aku bersyukur dikurniakan seorang kekasih yang tidak banyak kerenah, tak sukar berkomunikasi, dan yang paling penting..dia selalu mendengar apa yang aku nak cakap.

rasanya bila kita meluahkan, kita bukkanya nak mencari penyelesaian.yang kita mahu hanyalah seseorang yang boleh mendengar.namun kebanyakkan lelaki lebih suka mencari penyelesaian berbanding hanya mendengar.jangan tak tahu niat yang baik tu boleh berubah menjadi bibit-bibit pergaduhan jika tidak titangani dengan baik...

terima kasih sayang..walaupun saya tau kita berdua bukan jenis yang suka mengungkap cinta, mengungkap sayang..tapi saya harap yang awak tau bahawa saya sangat mencintai awak dari gerak geri serta perlakuan saya.di saat ni saya sangat rindukan awak...

No comments: