Semoga Allah merahmati kami

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Sunday 31 July 2011

ramadhan al mubarak

sedar tak sedar dalam sebulan lagi aku akan jadi bini orang. oh cepatnya waktu berjalan sekarang.terkena pulak malam ni adalah malam pertama terawih tapi aku tak berpeluang merasainya.

terdetik juga kenapa aku tak diberi peluang? sebab aku ni dah banyak dosa ke? sedangkan pada malam ni akan diampunkan dosa macam kita baru dilahirkan kalo kita pergi terawih.ruginya rasa..

tadi tak terasa lagi, tapi sekarang sangat2 terasa yang aku ni rasanya sangat tak matang lagi.perangai macam budak2..allah mesti marah aku selalu lupakan dia bila senang..padahal time aku belajar dulu, time susah2 dulu aku selalu mintak tolong ngan allah.time nak exam, beriya aku doa. time aku rindu pada faiz, bersungguh aku mintak agar kami sentiasa menyayangi dan supaya dia pun rindukan aku macam aku rindukan dia.

sekarang, bila dah dekat aku seolah-olah hanyut.terus hidup dengan happynya.jarang sangat aku ucapkan syukur..oh tuhan..ampunkan aku..
ramadhan kali ni aku akan cuba ubah diri aku...aku nak jadi diri aku macam kat uk dulu.jadi orang yang selalu ingat dia sbb kat sana aku sangat sunyi walaupun aku dikelilingi kawan2 yang havoc.walau aku dah merata2 pusing dunia tapi hati aku tetap sunyi tanpa teman.

dan sekarang allah dah bagi aku teman, aku rasa jahat gila sbb lupakan dia..ampunkan aku.

aku yang menyesal

No comments: