Semoga Allah merahmati kami

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Monday 21 November 2011

oh cuti sekolah dah mula

tahun ni sangatlah berbeza dari tahun2 sebelum ni, sebab ni pertama kali aku terpaksa bercuti sekolah di rumah mertua.
seperti yang aku jangka, memangla bosan kat sini, sebab semua orang kat rumah ni kerja.
sampai dah terlebih tidur dan tak boleh pejam mata lagi.
tak tahulah macam mana nak habiskan sebulan lebih kat sini.
malam jelah ok sikit sebab ada hubby.
siang macam sekarang aku rasa semangatlah nak keluar.
tapi bila dah malam, datangla penyakit tak cukup nafas, dan rasa nak baring je.

tapi tobat bila mengandung ni, aku jadi sangat suka tidur, penat padahal aku tak buat kerja pun.
maybe it is sign from the body to get lots of rest.for the sake of the baby.
happy la sebab tak payah buat kerja, boleh rilex2 je tapi dalam hati ni tak sedapla.aku kn kat rumah mertua.
oh i wish aku kt rumah sendiri, paling tak pun kat kampung sekarang.
kalo ngn mak aku, aku tak malu la nk bermalas-malasan.

baby ni dah dekat dua bulan, tapi aku tak g klinik lagi.alahsi, rasanya mesti kna marah ngan nurse nanti.
buat muka kesian la nanti..next week la.im just not in the mood.
nak rumahhhhhhhhh
amin

No comments: