Semoga Allah merahmati kami

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Thursday 12 January 2012

ustaz la sangat

golongan ustaz ni adalah golongan yang selalunya kita hormat la kan. Aku, kalau tengah menyembang ngan cikgu2 lain, tiba tiba ustaz datang..terus tersenyap.nak buat lawak pon takut.tapi adala sorang ustaz kat sekolah aku ni, serius buat aku geli.

Ada ke patut dia cakap menda menda lucah ngan aku.duk cerita pasal perempuan nampak seksi kalau belumba lari.malu la nak tengok.eeeeeee tobatmasa tu aku rasa nak campak batu je.

Tapi aku wat selamba je la.dia ni nak test aku ke apa.aku layan macam topik tidak lucah la.tobat aku rasa dia sengaja nak tengok reaksi aku.lagi aku buat selamba, lagi dia citer.siap buat gaya tangan lagi.arggghhhhhh ustaz ni memang damn.
Bajet hensem!

Ok. Dah banyak aku mengarut.. Aku ngan baby sihat je.ayah dia bz keje.hehheeh
Acct tengah sedih ni.hubby kata hari ahad dia dah nak balik.hurmm redha jela..haaha padahal dah nangis sebaldi tadi.ni baru ok sket..shhhhh its a secret ok

No comments: