Semoga Allah merahmati kami

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Wednesday 9 January 2013

Baby Ali 6bulan dah :-) hard to feed [video]


ok... ummi menggedik nak bagi makan, tapi baby belum pergi cucuk pun lagi.

inshaallah esok aku pergi klinik hehe

acctually ni dah ke berapa kali aku bagi ali makan.

nampak gaya memang susah.first time dulu, dia macam tak pandai telan.

buat muka gaya tercekik je, serius bikin aku risau.

tapi paksa la jugak, kang sampai ke besar tak pandai pula.

sekarang, dah takde lagi gaya tercekik

tapi gaya tolak tolak, sepahkan makanan dia keserata alam

ni ada plak orang bagi walker.dia tak pandai jalan, so dia berdiri saja.

agak senangla nak sumbat makanan

kalau tak, dia menyusur sana sini sambil sembur keluar makanan dia.

lagilaa pening.nanti aku update makanan dia.

mil yang buatkan.hehe

apasal geli plak tengok makanan baby nih?

seumur hidup aku tak pernah makan bubur o_O

Published with Blogger-droid v2.0.4

No comments: