Semoga Allah merahmati kami

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Monday 7 September 2009

hari ke-2 ROS

apa nak cakap ye, rupa-rupanya dah 2 hari aku kat sekolah ni.memang jadi lauk jela.walaupun aku tak mengajar, budak2 sekolah ni sume panggil aku cikgu.hehhehe
yang paling tak tahan diorang akan tunggu tempat aku parking kereta(pagi tau,sbb aku cikgu..ops bakal cikgu yang berdedikasi),lepas tu duk swit2(ya aku akui diorang memang terlampau).nak bawak bag lah, tanya kenapa cikgu datang lambat la,siap suruh aku senyum lagi,dia kata muka aku masam (ada aku kisah?).masa aku tukar kasut dalam kereta pun diorang nak sibuk juga.

**** semua ni buat aku terasa nak mengajar sekolah perempuan sahaja..lilbanat***

apalah nasib kawan2 aku yang lain.rasa nyesal juga tak ajak member2 buat ROS sekali.bosan nya duk terkapai2,sambil melayan budak-budak 3suku kat sini.hehhehe
err..cikgu-cikgu pun mungkin 3.5 suku juga.he ish ish..bulan puasa xbaik mengumpat.nanti aku sambung lagi.macam gampang!boleh juga...

5 comments:

Mocha Ghost said...

u know,
the best thing masa sekolah dulu?
cikgu praktikal yang muda2 dan cun2 datang skolah.tak pegi sekolah pun rasa syg jer.

so, be proud. you make someone like to be in school(even in disgust way).hahaha

Aisyah said...

wah kalo gitu..esok aku pakai kebaya la..kasik peratus kehadiran murid meningkat!!!!!

bachokian ;p said...

ari2 ambo berkebaya ke sekolah n ari2 la kn swit2 kat budak2 especially form 6..hahaah..ROS best!!!;p

Che said...

bes gle kalo dpt cg fizik cun!!!hahaha..mmg aku skor fizik la time skola dulu2...

Aisyah said...

bachokian: wah happynya nampak.lepas ni bwak buku autograph lah.hahhaha

che: aku simpati dulu cikgu fizik ko takk cun.hahaha