Semoga Allah merahmati kami

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Thursday 5 May 2011

hidup ni memang tak adil


Hidup ni terasa tiada tujuan sekarang.mungkin aku patut cipta satu hobi baru yang boleh mengisi kekosongan hidup ni.ntahla.. nak buat keje yang berlambak kat sekolah ni, aku malas..kenapa malas..

Sebab hati tak ada kat sini.suasana sekolah ni xbest..orang-orang besar asyik nak cari salah anak buah je.memang menjadikan suasana keje xbest.paling aku kesian, sorang cikgu kesayangan kitorang dah kena tukar sekolah sebab xsebulu dengan pentadbir..dahla suratnya pakai faks saja..hidup memang xadil.dia di sekolah ni dah lama, aku tau dia mesti sedih gila.

aku pulak asyik gaduh je ngan tunang.dah lama tak rasa dihargai.mcm manalah aku nak jadi orang yang sentiasa bersyukur..aku tau, kna banyak baca buku agama..kena selalu semayang, kna selalu muhasabah.. i will..semoga kebahagiaan itu milikku.

No comments: