Semoga Allah merahmati kami

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Tuesday 17 May 2011

oh tunangku..rilexmu mengundang duka di hatiku

ok! sekarang aku dah terasa risau sebab encik tunang kesayangan saya masih belum settlekan document borang nikah pihak lelaki. pagi tadi saja duk ngusik kak bihah yang bakal kahwin hujung bulan ni.last-last aku jugak yang dapat ceramah free dari kakak2 yang baru kahwin ni.

"baik ko cepat. bukan kita sorang je yang nak kawen"

"KO jangan main-main, Selangor strict tau.silap2 dia tak bagi ko kawen!!"

FINE..ayat yang kedua tu memang buat aku cuak.alahai faiz ku sayang, baru isi borang je.tak buat lagi HIV test, xamik lagi sign imam dia.aku pulak dah nak balik minggu depan.takut pulak aku jadi merajuk tak nak cakap ngan dia kalau dia tak sempat nak settlekan borang tu.

cukuplah gaduh..asyik ada je menda yang tak puas hati. So, kali ni aku ambik keputusan untuk tidak mendesak dia.pape masalah nanti biar dia jelah yang tanggung.penat dah nak muncung!!

No comments: