Semoga Allah merahmati kami

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Wednesday 3 November 2010

rindu kot

our feveret

rasanya dah 2 hari mata kiri aku tak berhenti bergerak-gerak.macam berdenyut-denyut.macam tak boleh nak fokus pada kerja sebab otak aku sentiasa berfikir apa petanda mata aku berdenyut-denyut macam ni.

on the way ke toilet tadi, aku borak-borak kosong dengan makcik cleaner(berjiwa rakyat,mungkin boleh jadi wakil rakyat di masa hadapan).tergerak pulak nak tanya dia.dia kata kalau denyut bawah mata, selalunya nak nangis tuh.

dengan segera aku menepis.

tak tak! saya berdenyut-denyut kat atas ni.dekat kening.

oh, nak jumpa cik abangnya la tu.kan nak balik harini.deepavali.


aku jadi speechless.nak jumpa abang apanya.dahla weekend ni aku sambut deepavali kat kampung nih.duk rumah je tak de plan lagi nak g mana-mnana.waaa.. rasa nak jerit je kat muka wak ni.cik abang saya jauh..takkan saya nak jumpa cik abang baru kat kampung ni.OH NO!!

No comments: