Semoga Allah merahmati kami

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Monday 1 November 2010

hari ini 28

walaupun hari ini adalah hari yang agak kurang proaktif kerana kena jaga exam, aku gagahkan jua kaki aku ni.rasa macam nak serat-seret je kaki ni.agak tiada mood kerana aku masih lagi dalam konflik percintaan dengan bf aku.ermm..tua-tua pun ada konflik lagi.

masuk-masuk kelas, budak-budak ni ada lebih kurang 15 minit je lagi sebelum habis masa.sounds so little time,but when it comes to exams..15 mins can be a good torture.boring-boring budak2 ni ajak borak.aku tak nak! tapi diorang paksa jugak aku cakap ngan diorang.ish memang stock degil sehh..

yela yela...awak nak bagitau apa? aku tanyala sekadar nak berbasa basi.

cikgu, ada satu kapal selam, ada 39 orang penumpang naik.tiba-tiba ada perempuan pregnant naik kapal, lepas tu kapal selam pun tenggelam.kenapa?

aii..ni yang aku takleh blah.teka-teki susah cam gampang.pikir punya pikir aku give up.dah habis pun 15 minit.aku tak tau apa jawapannya.

jawapannya, sebab kapal tu, kapal selam.sebab tu tenggelam!! riuh diorang gelakkan aku.

%&*(**))*( aku jadi bengang.terus blah,tak kutip kertas pon.

No comments: