Semoga Allah merahmati kami

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Sunday 7 August 2011

tepek muka


baru je abis buat facial kat rumah.satu word saja yang boleh
describe----> BEST!!!!
facial ni awek kepada sepupu aku yang buat.katanya nak mulakan bisnes kecil kecilan dari rumah ke rumah.harga promosi untuk sedara mara heheh RM20 SAJA!!!!
agak menarik sebab dia guna produk NOuvelle Visages.(err betul ke aku eja ni)

masa urut-urut sangat best.masker sangat sejuk.tapi ada satu part yang aku tak tahan, part picit keluar blackheads.OMG, aku kan baru sekali je pernah pergi buat facial.ni kira kali ke dua je.sangat tak tahan.semoga dosa dosa aku terampun sebab menahan kesakitan tadi.hehheh amin

nanti masa nak balik kelantan cuti sekolah nak buat sekali lagi.hehehe nak kahwin kan!GEDIKSSS

xoxo

No comments: