Semoga Allah merahmati kami

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Sunday 7 August 2011

tak sempat mukaddimah

Masalah yang sama!! Masalah yang sama!!!
aku dah tak tahu kat sapa nak mengadu.bulan puasa macam ni lagila menaikkan darah aku.aku dah cuba tak marah, aku dah cuba sabar
apa susah sangat ke nak pay aattention kat talifon?

itulah tunang aku.ok.. last week aku ada menyatakan ketidakpuasan hati bila dia susah sangat nak reply mesej.tapi apa yang aku dapat???.BOLAYAN!!!!!
dia tak layan je.munGkin lelaki memang suka menggunakan pedekatan biar sejuk dulu baru bincang balik tapi bagi aku tu sume adalah bull shit.aku rasa mcm org bodoh tunggu je respon dari dia dan dia pulak macam senyap je tak nak ckp pape.kalo ckap pon mesti end up dengan gaduh n aku tidur dengan linangan air mata.

harini lagi bengang.apa jenis orang yang silent hanphone tapi tak vibrate? bukan harini je, dah banyak kali.tiap kali aku telefon mesti tak angkat.baik buang je laut je telefon tu.sekali lagi bullshit.aku rasa sedih sangat.knapa kami hanya aman bila bertentang mata saja.knapa bila aku dah balik sabak utk keje dia jadi tak hiraukan aku?

kadang kadang terfikir gak, aku ke yang terhegeh hegeh nak perhatian.aku je ke manusia kat dunia ni yang bengang bila tunang dia tak reply mesej.aku tiap seminit sekali tengok phone kot2 ada Msj..

tapela biar aku luah perasaan kat cini. kalau aku bagitau dia pun end up nanti aku jugak yang sakit hati.rasa mcm tak ikhlas plak sbb aku selalu cakap aku sayang dia tapi kadang2 aku terfikir kalau aku terima orang lain adakah orang itu akan layan aku macam sekarang?????

No comments: