Semoga Allah merahmati kami

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Tuesday 20 September 2011

Amalan Orang Kaya


Solat Dhuha!

Oh rupa-rupanya Anwar Faiz tak marah dah.On the dot aku call dia nak mintak maap, rupanya dia pon sama tengah call aku.ahaks sehati sejiwa la plak.. :P
Tadi baru je buat solat Dhuha. sebab terbaca satu artikel kat blog ni.

Padahal Anwar Faiz dah pesan, dalam proses nak buat anak ni kena solat Dhuha setiap hari. tapi tak buat pun...Dah baca blog orang lain baru datang semangat nak buat..Eeee apasal tak suka ikut cakap suami nih.

Sejak kawen ni aku makan agak banyak.Happy kot. Rindu pun iye gak.lagi rindu lagi banyak makan.barulah hilang sedih nih.Bayangkan aku dah naik 3kg dari tarikh aku kawen.Oh no!Sia-sia aku diet sebelum kawen.Mulai harini aku nk amik nasik sikit je.hihi

Bahagianya!

Alhamdulillahhirabbilaalamin.

No comments: