Semoga Allah merahmati kami

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Tuesday 20 September 2011

Salah lagi..


Ok Semalam ada sikit gaduh ngan suami.Sebenarnya aku tak tahu pon apa sebab cik suami marah..Entah apala yang aku merapu, tibe-tibe dia cakap kecik hati ngan aku..aku pulak satu hal, tak pujuk pon.Or adakah aku pon dalam condition yang ingin dipujuk padahal tak tahu pon sebab apa aku nak merajuk??? Confius sungguh!

Aku dah agak dah pagi ni mesti dia senyap je.tak misscall aku bangun tido.tak tanya dah sampai sekolah ke belum.Sah! memang dia marah. Nak pujuk kena topup dulu. Bsn plak dah takleh topup online plak sekarang.agak menyusahkan.Kena tunggu balik sekolah la ya sayang.Nanti saya pujuk.

Oh pagi-pagi lagi Kak semi dah bagi makan..Alahai macam manalah nak kurus.Bulan 11 ni dah start nak berusaha ke arah mencapai target 27juta rakyat Malaysia. Aminn

No comments: