Semoga Allah merahmati kami

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Monday 19 September 2011

Bahagia



Sesungguhnya lepas kahwin ni aku rasa sangat bahagia.tak tahula nak cakap apa bezanya sebab aku tak duduk sama dengan suami..tapi memang hidup sekarang rasa lebih ceria malah bertenaga ;p Sampai penat suami aku melayan aku

Rasa macam tengah hangat bercinta. tapi yang best boleh buat sume benda tanpa rasa bersalah lagi..yela..kita dah kahwin kan, lantakla nak peluk2 ke, nak pegang tangan ke, ada orang kisah? Aku rasa ada, sebab orang selalu pandang je aksi kitorang..err kami dah kawen la pakcik!

Sejak kahwin ni ada saja tempat kitorang pergi melepak..Seminggu lepas kahwin aku pergi Port Dickson.Kononnya untuk honeymoon..hehe Hotelnya best: Avillion admiral Cove
and last week gak adalah kali pertama pergi kenduri orang sebagai suami isteri, bukan lagi couple.orang cakap aku berseri.muahaha berseri ke? Tahniah kepada Syaza.tak sangka kita sama2 mengakhiri zaman bujang.Bila la turn Yat!!

And this week perancangannya nak pergi kenduri kawan baik Faiz plak.Then kitorang stret tido sana kot.Destination: Kings Hotel melaka pula.nanti next time aku update gambar ya..muahhahhah Thank you Allah for giving me this chance.

2 comments:

reym said...

kak ecah, semoga berbahagia sampai ke syurga.Amin..

reym

Aisyah said...

hihihi tq..bleh posting mana