Semoga Allah merahmati kami

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Tuesday 24 April 2012

7 months preggy

Antara perkara yang aku susah sangat nak buat masa preggy 7 bulan ni adalah:

1. Potong kuku kaki ( sampai naik cramp dibuatnya. dahla tak nampak satu hal. nak membongkok pon takleh )

2. Pakai kain sembahyang (yang ni kena pakai sambil duduk. selalunya duduk atas katil lah)

3. Guna toilet cangkung! kan kan :P ( pergilah mana mana pun, aku mesti cari yang jenis duduk punya. kadang-kadang tu sanggup tahan kencing. hahahaha bila guna yang jenis cangkung ni, rasa baby turun ke bawah sangat. and sangat seksa masa nak berdiri semula.yang geramnya klinik kat kg ni, sume pakai cangkung.waaaaaa)

4.Mengadap laptop lebih dari setengah jam (sakit belakang kot!)

5. Tak tido kat sekolah (paham tak ayat aku ni? hahahha setiap hari, mesti aku akan cari masa untuk baring a.k.a melelapkan mata kat sekolah ni.) Tapi aku rasa fenomena tido atas lantai tu normal kot kat sekolah.

6. Hidup tanpa merasa panas dan berpeluh ( kalau tido malam, mesti terjaga sebab panas sangat.siap berpeluh-peluh )

Semalam pergi check up. agak terkejut jugakla... dalam masa 3 minggu berat aku hanya naik 0.8kg.
apalagi..kenalah membebel seround dua ngan nurse kat situ.waaa kesian baby aku...
mungkin sebab sebelum tu aku cirit birit sket, so dah cuci perut sume.pergi timbang memangla sikit je kan.hahahha ( ayat penyedap hati )

yang paling buat aku gundah gulana adalah AKU KENA MINUM AIR GULA LAGI SEKALI!!!!!
tobat menggangu perasaan, jiwa dan otak aku. waaaa xnak. benci. bosan. sebab ada family history. wth aku punyalah kecik gini takkanla ada kencing manis kot.waaaa

No comments: