Semoga Allah merahmati kami

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Sunday 22 March 2009

buku biru


huh.. satu hari aku habiskan waktu dengan BUKU BIRU ni.nasib baik tak muntah.seriously.. aku give up belajar MATH.tambah tambah lagi kalau dah subjectnya pon COMPLEX analysis..my salute goes to those who learn math and live with it for the rest of their life..

tapi xpe..segala sakit kepala ni ada ubatnya.malam ni ada surprise party untuk seseorang.ops in fact 2 orang.NAK TAU utk sapa>>> wait for the next update.
Tapi sebelum tuh, aku nak berpesan pesan la sikit, jangan la kita nak sdapkan hati sendiri (bila kita buat salah) by saying.. IM in the middle of LEARNING, so there's nothing wrong if i did some mistakes.
aku bangkang gila ayat ni!!!!pelik aku, makin besar makin melampau2 perangai.PLUS xde cantiknya xtutup aurat.sakit mata saya tau.sekolah mesti ajar dulu kan..KIAMAT sudah dekat wei..CANT U SEE???
jangan sampai aku jadi USTAZAH(yang xbertauliah) plak, hehe..pkla yer... daa














u know u love me xoxo

No comments: