Semoga Allah merahmati kami

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Friday 27 March 2009

sekolah bertingkat2..sila sambung

memang KECEWA!!! seminggu menunggu dengan penuh HARAPAN dan HIGH EXPECTATION, akhirnya kami dikecewakan.IYA.. dikecewakan oleh contestant2 yang hampeh.come on la... sudah TOP 7, and yet i dont see any improvement.

alahai RIZU yang cute pon sekadar tidak menyakitkan telinga pada malam ni.ARGHH.... tapi tak apa, YAT mahu buat RIZU jadi anak ikannya. boleh bayang tak RIZU yang kecil tu jadi LAUK yat.hahhaha(ops..saya bukan otak kuning) biru saja kadang2..

hampir sejam lebih aku tgk top 7 minggu ni, otak aku dah naik sengal.PAUL pon nampak bad mood malam ni.yela.. sume xbest.NASIB BAIK tomok aku jadi SAVIOUR.hahha tanpa segan silu aku mengaku yang AKU SUKA dia. IYE, aku minat dia.hahha memang silap besarla si AMELYA tu nak lawan aku berebut tomok(for those who has no clue,plis ignore)

apalagi.. layanla the best performance aka immunity winner for this damn suck week..

5 comments:

Anonymous said...

Hoho. Bertambah lagi bilangan blog untuk aku ikuti setiap hari. Hehe. Ecah, tomok dulu skolah dia dekat je ngan skolah aku. Dulu dia penah nak ngorat member aku. Pk2 balik rugi je member aku tak layan dia dulu. Hehe.

P/s: teka la sapa aku ;)
Hint: budak ALEd2 daa..

Aisyah said...

ARGHHHH..macam mana nak teka.tomok orang mana pon aku xtahu..kalo tak bleh teka ko sapa..cakap kat member ko, memang silap besarla xlayan dia dulu.aku pon suka dia sehh

Anonymous said...

Haha. Azrah la. Dia dok cheras dulu, umah aku dulu. Hehe. Btul2, aku pun rasa silap besar la member aku tak layan dia dulu. Tapi dulu dia bawak lagu tangkap leleh, mana la orang nak pandang sangat. Kalau dulu dia nyanyi cam skang lain cite la kot. Hehe..

Aisyah said...

ko xde blog ke.. bleh aku join

Azrah said...

Takdela beb. Aku suka baca je, tak reti menulis. Hehe.