Semoga Allah merahmati kami

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Thursday 26 March 2009

cinta cupcakes (tiada kena mengena ngan entry)


awal2 cinta, manis macam cupcakes

LELAKI
lelaki mudah lupa (ini bukan sekadar petikan ayat ex-PM ok).pantang kaum HAWA buat salah sikit, pastinya segala pengorbanan kita akan dilupakan.IYE.. aku tau, lelaki mudah bosan dengan perempuan yang mudah merajuk, mudah menangis.. tapi bukankah semua itu, adalah satu bahasa lain (selain dr kata-kata) untuk memberitahu betapa kita memerlukan perhatian dan KASIH SYANG??? DAN IYE..aku tau yang pompuan ni kadang2 menyusahkan dan selalu menggangu schedule. tapi

LELAKI LUPA ...
yang KITA sanggup ikat nafsu shooping kita semata-mata nak pastikan handphone sentiasa bertop-up.yang paling parah, xmakan pon ada..utk apa??? untuk CALL DIA!! paling kurang,SMS

LELAKI LUPA
bila kita tahan sabar time kejut dia pagi2 even 40 kali call angakat2.tak tambah lagi kita melayan MAMAI dia(yang paling menyirap,dah angkatpon boleh terlelap lagi)

LELAKI LUPA
yang kita selalu bagi sokongan bila dia mengalami kegagalan.masa tu, bila dia nangis kita yang pinjamkan BAHU..
* awak, saya failed
~xpe, next time belajar awal sikit.saya yakin awak boleh
*thanks sebab percayakan saya
~ as always

LELAKI LUPA
yang kita akan renung je handphone tu 2 kali seminit kalo dia dah janji nak call. tapi seharian tunggu xde pon.dan bila dia call kita buat2 macam xde pape pon yang berlaku

dan LELAKI LUPA
sebab kitala dia x SINGLE.. kalo xde kita, sapa lagi yang nak kat dia ;P

SETUJU TAK, LELAKI MEMANG MUDAH LUPA??

2 comments:

fazilah said...

sgt setuju ngeeeeeeeeeeee~~~~

Aisyah said...

bila pk balik.aku ni anti lelaki ke?