Semoga Allah merahmati kami

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Friday 27 March 2009

demo orang bekeng


BENGANG aku BENGANG..
pernah tak korang terasa BENCI pada seseorang dan korang menyesal kenal dengannya. INILAH yang aku rasa sekarang.hati aku panas, hati aku tak tenang dan terdetik juga, kenapa aku tak BERANI nak meluahkan betapa aku kurang senang dengan perangainya.ARGHHH susahnya dalam situasi aku

kenapa perlu ada sifat selfish dalam diri seorang manusia yang pada pandangan aku, mempunya otak yang geliga(lebih dari aku), masa depan yang cerah, pendidikan yang sempurna?. MUngkiin benar,nikmat2 yang diberikan oleh ALLAH juga adalah satu ujian! dan nampaknya nikmat itu mula memakan dirinya sendiri.maaf kalau aku begitu mudah menilai seseorang.

ya allah selamatkanla insan ini, xpantas bagiku menegurnya kerana diri ini terasa seakan kerdil darinya, dia ibarat RAJA FIRAUN atas singgahsana dan AKU SIAPA? ahli nujum kelas tiga agaknya kihkih

balik kepada topik asal, maaf.. aku hilang fokus.
aku tak tahu macam manA nak luahkan betapa aku benci seorang manusia yang peRNAH aku gelar seorang KAWAN, yang pernah bagi aku mAkan kat rumahnya. DAN aku tak mahu jadi orang yang tak mengenang budi.,. bawalah dia jauh dari mata aku, supaya tak bertambah dosa aku sebab bencikannya..

aku yang cuba bersabar tapi xberapa nak berjaya.. xoxo

No comments: