Semoga Allah merahmati kami

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Friday 19 June 2009

hari ini 16 -spoiler

ok ok.. ini aku nak jadi spoiler kepada sesiapa yang tak tengok lagi TRANSFORMERS.

cerita ini dimulakan dengan suasana 2 tahun selepas Transformers 1,Sam yang akhirnya nak masuk kolej,meninggalkan Bumble B serta aweknya Mikaela dikampung.di kolej dia jumpa sorang kawan(aku tak paham apa significant mamat ni) plus jumpa awek no.2 hot yang rupa rupanya adalah decepticon.daa...kena tengok part lidah dia!!!.Sam pulak dah jadi macam atuknya,nampak simbol2 pelik lepas terkena renjatan kuasa batu bagi nyawa tu(aku lupa dah namanya).

di pendekkan cerita,abang optimus prime muncul.kata nak balas dendam sebab zaman dahulu kala dia kalah battle.misinya adalah nak musnahkan matahari,which is obviously takkan berjaya.dipendekkan cerita.optimus prime mati sebab nak selamatkan Sam.kesian...

cerita ini memang kena tengok.personally aku rasa yang ini lagi best dari yang first.ditambah watak2 yang baru.siap ada robot twin lagi.yang tak pergi lagi sila pergi..

p/s: bersama seruan ini aku ajak korang semayang berjemaah juga :P

3 comments:

Che said...

spoiler la ko!!!!

hahaha..walhal aku x kisah lgsung pon ngn spoiler ko bg tu..sbb aku bkn peminat transformers.transformers yg sblm ni pon aku baru tgk 3 minggu lps sbb dh xde muvie lg nk tgk kt laptop tu..hehe..

tp aku memberikan amaran awal kt ko JGN KUAKAN SPOILER THE PUBLIC ENEMY..hehe..

Aisyah said...

biar btul xminat.peliknya ko nih
johnny depp suka blakon citer ngarut

Che said...

aku x minat transformers..aku minat megan fox je sbb mate die sepet..hahaha

The Public Enemy cite ngarut ke?arap2 xla..sbb cite mafia slalunye straught to the point je..cite benar psl henry dillinger a.k.a american robin hood..ditangkap byk kali tp berjaya melepaskan diri..akhirnya mati ditembak di sebuah teater..
womanizer+gangster+true story = good movie