Semoga Allah merahmati kami

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Wednesday 10 June 2009

emosi seorang perempuan

1-kenapa bila waktu dia marahkan aku,aku tercari-cari kemaafan darinya.

2-kenapa bila dia sudah mula mahu pujuk aku jadi jual mahal hati keras jiwa batu.

3-kenapa bila ada orang cuba berbudi bahasa ringan tangan hendak tolong,aku akan ada perasaan negatif yang dia hendak tolong kerana inginkan balasan.

4-kenapa bila aku rindu aku akan jeling-jeling telefon 2 minit sekali,dalam otak ada beribu-ribu perkara yang hendak aku katakan tapi bila si dia sudah call,aku cuma terkeluar "ok,tak apa".

5-kenapa aku selalu tersenyum setiap kali si dia janji perkara-perkara yang manis padahal aku sedia tahu yang semua tu hanya bertahan paling lama pun 2 3 hari.

6-kenapa aku jelik tengok orang lain bahagia.tak cukup bahagiakah aku selama ini.

7-kenapa aku tulis ni?aku pun tak tahu.ini lagu yang tengah kacip dengan emosi aku

3 comments:

Mocha Ghost said...

owhsss...ko jgn jelik tengok aku bahagia sudah.

hhaahaha

ladyhaneem said...

sbb kita wanita...emosi mengatasi fikiran...

Aisyah said...

mocha: xnampak depan mata takpe

haneem: i already got u ur LC.wanna c hah?