Semoga Allah merahmati kami

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Friday 26 June 2009

hari ni 18- betul ke aku demam?


pagi pagi lagi aku dikejutkan dengan satu panggilan misteri.aku syak balak hensem mahu berkenalan.dalam mamai pun hati aku dah berbunga riang.tapi ternyata meleset sekali bila si pemanggil memperkenalkan dirinya.MSM shipping katanya.wth!!! baru pukul 6 pagi sudah mula kerja kah?.dalam duk menyumpah sempat lagi aku terfikir,orang orang macam ni kalau buat suami mesti hidup tak susah esok lusa.

dengan muka sememeh aku layan juga jejaka jejaka shipping ni.habis je angkat kotak aku sambung lagi tidur.niat di hati harini nak pergi GP.kan aku demam,kenalah check ni.nanti kena selesema babi satu rumah masuk wad pulak.

pukul 8 pagi aku call book appointment.kautim punya kautim, pukul 12 tgh hari aku jumpa dr siddiq.cantik orangnya.putih.slim.hidung mancung.yang hairannya aku pergi dengan badan panas.masuk saja bilik dia terus sihat.hasilnya,dia suruh aku balik sebab aku sihat.mungkin stress katanya.

stress???? aku??? duk melepak rumah je pun.stress amenda.aku syak dia ingat aku ni gila sebab tak demam tapi kata demam. wah wah dulu rasa macam pernah tengok dalam ER atau greys anatomy,orang yang dari segi saintifiknya sihat tapi dia sorang sorang saja rasa sakit.sekarang dah jadi kat aku.macam tak masuk je ngan gaya aku.macam gampang orang happy dah habis degree kita duk demam kat rumah.

dan harini result final keluar.alhamdulillah...semua pass.semua orang pass.boleh balik dengan hati girang.bo lah..aku dah nak makan paracetamol 2 biji kasi solid badan.esok mungkin nak pergi town jalan jalan.ada yang nak ikut???

4 comments:

Mocha Ghost said...

Alhamdulillah..
kasi maintain sihat
aku takut jugak bila dgr budak2 demam loniee

Nursyawalina Sulong said...

ala
intan pun pnh gak gitu
hope sgt
ada balak hensem nak kenal
hahaha
tp
aLIH2
org lain kol

ladyhaneem said...

gud to hear that...mum ni demam nk dgr result exam kot...hua hua hua...:P congrats...nak ikut gi jln2 jugok..hihi

Aisyah said...

mocha:aku ragu2 la ngan doctor tu.dia amik temperature je.xcheck pon benda laing.waaaaaaaaaa

intan: kalo bab lelaki2 hensem ni boleh bagi kat intan je la ek

haneem: tq..oleh sbb kita sama2 abis taun ni.mu kna belanja makan la