Semoga Allah merahmati kami

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Tuesday 23 June 2009

hari ini 17- aku kamceng malek noor

harini macam letih gila,tuhan saja yang tahu.percaya atau tak,aku tengah menaip sambil baring,laptop atas perut.ini skill aku yang terbaru orang slim saja boleh buat.kalo korang perut tinggi,sila kuruskan perut dulu.

tgh hari tadi macam gampang angkat barang.lusa mary balik,jadi harini kena berusaha keras angkut barang milik 3 orang,sumbat dalam van dan angkut lagi masuk rumah baru.3round ok!tukang angkut 2 orang saja,aku bajet kalau malek noor tengok ,aku yakin dia mengalir air mata terharu.driver van pulak macam takde perasaan tengok saja.sengih saja pandai.LELAKI!!! what do u expect.

balik2,masak nasi lemak.penangan angkut barang,3 pinggan aku makan.malam makan lagi.sampai sekarang aku boleh nampak lagi tangan ni terketar2.hahhahah nampak je ganas tapi lembik sebenarnya.mungkin belum betul2 sihat agaknya.

demam nak balik? demam rindu? atau swine flu? oh babi tolonglah jangan susahkan aku.

p/s: apasal susah sangat nak respond bila aku tanya nak g gathering ke tak?

4 comments:

nama sengaja dirahsiakan said...

tunggu aku dapat result dulu cah.. kalau x memalukan sgt, aku gi la kot..hahahaha

ladyhaneem said...

hahaha...letak atas perut slim konon....aku yg x brapa slim pon boleh..heheheh...:P

owh between...aku ni nanti nk angakt trn naik 4 tingkat tak tau lg mano la...huhu..mau mampos

Mocha Ghost said...

oppp...better check suhu mu sblm naik kapal terbang. sebab nanti kat KLIA ada check temperature

Aisyah said...

nama sengaja rahsia:sapa kau.kena tanda ni.heheh nanti xcukup makanan

haneem: aku baru belaja skill ni.kiro mu blehla jadi sifu aku

mocha: mati aku,aku demam malam.panas gak xbalik la aku