Semoga Allah merahmati kami

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Thursday 9 July 2009

gelang hikmat


2 hari aku tak buat apa apa yang berfaedah.tak ada kerja sungguh.tenung dinding,makan,tidur,apa lagi?? dahla internet tak ada kat rumah.akhirnya aku packing barang.masuk berus gigi (ini yang utama), ambil tuala, laptop (ini kedua penting) dan serba mak nenek yang lain, dengan semangat aku menapak ke rumah ain.yeayyy

inilah hasilnya.dapat jugak online harini.dasyat sungguh.isnin ni grad!!! oh sungguh tak sangka 3 tahun kat sini akhirnya aku dah nak balik.im so not gonna miss this crappy place.

tukar topic,aku nak cerita menda lain, pasal gelang aku.gelang ini kutu aku beli dari mekah.i had the same one,my ma gave it to me last year.so barang buruk,patah, jadi aku suruhla kutu aku cari kat mekah.punyalah susah nak cari.zaman sekarang dah tak ada,CLASSIC!dulu2 pun mek aku bagi.hahaha lama tuh

aku syak gelang aku ada magic.kisahnya semalam aku bukak gelang ni sebab nak pakai jam.wanna know what happened?

1. pagi pagi buta yat dah curah air ribena atas seluar aku.fine!

2. aku pergi beli tipup broadband.dah terang2 kalo beli 25 pound lagi untung sebab 7 megabyte tapi aku pergi beli jugak yang 15 pound just for 3 megabyte.damn!

3. on the way nak keluar morrison aku perasan cardigan kesayangan H&M aku dah hilang.macam gampang bila masa dia jatuh aku tak perasan.masuk balik pusing morrison cari2 tapi tak jumpa jugak.rasa nak nangis pulak!

4. dekat factory outlet castleford tiba2 muka aku jadi gatal semacam.gatal gila macam nak ambil batu tolong garukan.aku mana pernah ada allergy apa2.waaaa hati aku dah start menyumpah dah ni!

5. ingat tak yang aku beli broadband topup? 2 nombor dari 16 digit tu hilang kena frapuccino aku.hasilnya,kertas tu dah tukar jadi kaler chocolate dan tak boleh nak pakai pon,sengal!!!

oleh itu,aku pakai balik gelang hikmat ni.hahhaha xoxo cun gak .wahai orang yang tengah marahkan ku...im sooooooooooooo sorry.ampun yak

1 comment:

Mocha Ghost said...

Cooooobaaa annnnn. hahahaha.