Semoga Allah merahmati kami

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Wednesday 1 July 2009

hari ini20- macam nak gila

hari ini aku dah belajar skill baru.skill ni untuk orang yang jenis tak ada perasaan hati batu sahaja.nak tau apa?hahaha skill tidur 12 jam tanpa henti,bangun makan minum atas katil sambil dengar-layan lagu rock kapak scoin stings bpr sampaikan spin pun aku layan.masyallah..perit telinga dengar suara achik.

aku tak tahulah macammana orang yang takde kerja hidup.punyalah aku tak ada kerja tak buat apa apa,sekadar kadang-kadang tolong orang angkat barang,bawak kawan kawan yang datang leeds berjalan,shopping ,tengok wayang dan masuk hari ni dah macam siot gila aku rasa.waaaaaa aku nak masuk maktab!(aku pun tak percaya sekarang aku tengah meraung-raung nak masuk maktab)

semalam kacip dah betolak ke london,tidur di airport katanya.ma ngan abah nak datang mestilah kacip happy.satu kacip pergi,satu lagi sudah balik dari rome.wah wah dah macam janet jackson aku tengok(aku abaikan pasal m.j yang fake-kan kematian dia).muka belang2 tangan belang2 kaki pun belang2.aku saja yang mantain putih.satu saja aku tak puas hati! takda souvinir pun untuk aku,orang pergi umrah pun bagi air zam zam tau.siap minyak atar lagi(rasa nak merajuk la)...kacip sorang lagi(kacip baru kalau korang perasan) pulak dah start pergi hospital bla bla semoga selamat berjaya.aku doakan ko nih!

esok nak pergi nottingham untuk gathering tu(aku tau dah ramai orang syak aku ada buah kat sana,selalu sangat pergi sana).aku sudah berjaya pujuk fiza ngan ain pergi.punyalah jual mahal budak-budak ni.padahal bukan jumpa sapa pun.classmate diorang juga.hehhehe oklah aku nak g mandi.rasa macam dah tak tahan gila duk atas katil ni.i need to get up. daaa xoxo

1 comment:

janet jackson tgn n kaki belang (bak kata ecah) said...

sampai ati ko kata aku janet jackson..(RIP MICHAEL JACKSON)

ler kan ko dh g italy..nnt la aku g monaco aku bli souvenir...baru menarik..