Semoga Allah merahmati kami

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Saturday 25 July 2009

hari ini 23- esok menanti

wahh..dah bersawang rupa-rupanya blog aku nih.akhirnya aku selamat sampai ke malaysia.alhamdulillah...rasa best sangat2
pertama...jumpa orang yang dirindui
kedua.....jumpa orang yang disayangi
ketiga....makan nasik pon dah 4 kali sehari.sumpah!aku tak tipu
cumanya,belum lagi sempat nak makan menda yang pelik2 macam akok,macam nasik air,macam banyak lagilah...sumpah,nasik kerabu kok lanas memang xbleh lawan.sapa nak nasik krabu.mehlaaaa
pagi2 buta lagi esok aku dah nak g kl.kali ni naik kapal terbang lagi.hishhhhh rasa xbest lansung.aku rela naik bas 8 jam la dari duk ada perasaan takut camni.apa nak buat,sudah keturunan.hhahah
hari senin kena pergi daftar diri di KPM.grrrr xsuka tempat tu
oklah
later...

No comments: