Semoga Allah merahmati kami

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Tuesday 7 July 2009

hari ini 21- aku balik

baru balik dari nottingham.5 hari kat sana buat aku rasa malas gila nak balik Leeds.tapi apa nak buat sume orang dah mula nak halau aku balik,maka kenalah aku naik bas sorang2 balik ke leeds.3 jam tuh.35 kali tersengguk2 tapi tak pening lansung!! satu pencapaian yang agak baik sebab pertama kali naik bas tak ada pening lansung. terima kasih ya allah.hihihi

boleh dikatakan minggu2 terakhir dekat Leeds ni aku akan sibuk.sibuk nak buang kertas2,sibuk nak kutip baju2.oh tak sangka baju dan nota aku ni banyak sekali.kalo siapa2 yang rasa sama size dengan aku,sila bagitahu.ada banyak gila baju sejuk,baju tak sejuk,dan budak2 physics,silalah datang sini.banyak gila nota2 dan past paper!!! yakin berkat ni kalo guna nota aku.

tak sempat lansung nk baca blog orang ,nak tulis blog sendirik,nak komen lagi.arghhhhhhhhh i wish to go home NOW!

p/s: sapa yang tak datang gathering memang rugi.best gila kot! gambar sila tgk facebook.

3 comments:

Che said...

oiii..pe fb ko?aku x tau pon..huhu

Aisyah said...

yeke ko tak tau.tapi jelah email aku.nanti kuarla

Che said...

aku penah taip yahoo ko, tp xleh ponnnn..huhu