Semoga Allah merahmati kami

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Monday 27 July 2009

hari ni 23- orang gomen

sekarang aku tengah merempat di KL.umah G.alahai panas gila la,xtahan lansung.malas nak menulis.

harini aku pergi lapor diri.memang aku dah lama tak puas hati dengan KPM tapi harini memang aku rasa macam nak karate orang saja.sesi lapor diri aku selesai dalam tempoh masa 10 minit sahaja,itupon aku dah tambah waktu aku melepak kat sofa tunggu kerani mana ntah yang nak uruskan lapor dri tu.nak tau aku buat apa masa lapor diri???? cuma hulur borang (yang dah siap2 isi kat rumah) dan sengih2 macam kera tak berapa nak sumbang kat situ.pastu dia dah suruh blah.hiuhh memang panas hati.

jauh2 aku datang macam siot je diorg halau.nak rasa sejuk aircond pon tak sempat,dah la putrajaya macam siot panas.aku rasa macam nak bersila baca talkin je kat lobi masa tu.kalau dah sekejap sangat urusan lapor diri tu apasal la diorang ni macam gampang tak suruh orang pos je borang lapor diri tu.ohh sengal.tak berbaloi lansung aku datang jauh2.aku benci orang gomen.hidup kalau tak susahkan orang memang bukan gomen la namanya.

tengok orang kerajaan ni kadang-kadang sejuk hati jugak.ayu je semua pakai baju kurung.cakap pon lembut saja.cuma satu ajelah,pergerakan pon lembab jugak.sapa nak jawab ni.nak pergi adu dekat sammy vellu boleh?lepas ni jangan harapla aku nak bersusah-susah lagi datang pergi kementerian.macam........ xoxo

4 comments:

Che said...

hhahahahahaha...baru tau kepanasan putrajaya..aritu aku g siap sosek lg kat situ walhal umah aku x sampai 10 km dr situ..ble mek nak kelik kota baru?

Mocha Ghost said...

Hoh, ni zaman Roman ke hantar surat pakai pegi sendiri? Banyaknya kos untuk hantar surat lapor diri yang tak sampai 10minit tu.

ainnina said...

aishah, nape tak reply msg kat facebook about reunion dak2 skdp? sedih tau...sumer nk jumpa aishah...

Aisyah said...

che:hidup aku sengsara xde intenet.susah nak berhubung.marila2 beramai2 bg no telefon kat aku.

mocha: aku sedih ngn hidup aku loni.,hehhe

nina: so sorry....nak g tapi xtau pon ada reunion