Semoga Allah merahmati kami

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Monday 17 October 2011

gila psyco punya orang

harini terasa sangat geram dan sakit hati dekat seorang ustaz senior kat sekolah ni.ni masa tengah makan kat kantin tadi.masa tu aku ngan geng2 kelantan tengah enak menjamu selera kat kantin,ustad ni datangla provoke kitorang.terus hilang selera aku nak makan.sudahnya kunyah tempe goreng je.dahla masa tu ada PK HEM kat meja yang sama..ustad ni pulak macam saja je nak bakar kitorang and nak jugak PK tu dengar conversation yang ala-ala nak tikam orang tu.

ni mek2 kelantan ni mesti raya Haji kat kelantan kan..sampai hari Selasa ke sampai Rabu?

dahtu Selasa tu pontengla ye

eh bukan ponteng, mc je..hehe
(bab hehe dia tu la aku paling rasa nak terajang)

arghh.. aku rasa nak je tanya ustaz tak pernah ponteng ke,padahal dia tu lagi teruk dari kitorang.ada hati nak provoke kitorang plak.paling tak tahan PK Hem pun sama naik je perli kitorang.

kalau semua mc, kosonglah sekolah.

nanti kalau sakit betul baru tau
(yang ni bab muncung 14 dia tu buat aku rasa nak histeria)

hate hate hate hate hate hate!!!

No comments: