Semoga Allah merahmati kami

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Monday 3 October 2011

My bff wedding

A week before Melaka acct aku ke wedding kawan baik aku.Lama jugakla kitorang kawan, dalam umur 18 masa tu.sekarang dah 25 tahun.kirala sendirik.hehe
Hubby dia pun orang n9 jugak, samala diorang.xyah gaduh-gaduh nak balik kampung.

erk...kitorang gaduh ke? ^_^

Tapi kenduri sebelah husband dia ni buat kat Bestari Jaya.First time gak la aku sampai.Macam kawasan orang2 kaya je.Jauh gak la dari Gombak!

Ini ada beberapa keping gambar.
ehem..First time jugak untuk kami pergi wedding orang lain sebagai husband and wife.

wek

kami pun turut beraksi gediks..Ada orang kesah?


Kami bersama-sama pengantin.Syaza ni nikah sama ngan aku. 03092011. Dah selamat majlisnya.tinggal aku la.lambatnya bulan 12 nih!


Sekitar wedding Syaz.. Ntah apa la temanya. Nice and sweet

No comments: