Semoga Allah merahmati kami

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Wednesday 5 October 2011

What to do!

Harini dah masuk 1 bulan 2 hari usia perkahwinan kami.
Sebelum kawen pon dah tau yang kami berdua bakal menghadapi dugaan hidup berjauhan.
Sungguh, bila dah kawen sangat terasa kesusahannya hidup berjauhan dengan suami.
Time otak tengah betul, bolehla aku setting..
fikir positif, keluar ngan kawan-kawan, sembang2 menda yang boleh buat aku hilang sedih.
Tapi kerja cikgu pulak memang jenis yang tak sibuk, balik pukul 1.30 petang dan takde kerja selain dari ngajar( kat sekolah aku jela kot).
So aku ada banyak masa pada waktu malamnya untuk termenung, mengenang, merindu suami.
waaaaa so hating the situation.
tengah fikir macam mana nak habiskan masa hidup kat sini tanpa perlu bersusah payah fikirkan suami.
So minggu ni mungkin beli novel kot!

Anyway tahniah kepada adik aku: Muhamad Adham Rahim and adik ipar aku jugak: Nur Liyana Othman yang bakal ber-konvokesyen di Putrajaya (UniKL) dan juga UIA Gombak.hehhehe
Nak beli apa ya?


Dan Tuhan kamu berfirman: "Berdoalah kamu kepadaKu nescaya Aku perkenankan doa permohonan kamu. Sesungguhnya orang-orang yang sombong takbur daripada beribadat dan berdoa kepadaKu, akan masuk neraka Jahannam dalam keadaan hina. (Ghafir:60)
Peringatan untuk diri sendiri :)

No comments: