Semoga Allah merahmati kami

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Sunday 30 October 2011

Ini rahsia kita...


persembahkan....
ni hanya orang yang singgah di blog ni je yang tahu.hehhe
nak tunggu seminggu lagi then nak check lagi.
pastu baru g jumpa doctor.
Then insyaallah baru aku nak umum kat semua orang.hihi

Nampak tak ada line tegak keatas tu? Tak berapa nak clear kan?
mungkin sebab awal lagi...hormon tak berapa banyak lagi.
Memang malam sebelum check tu aku dah hidup tak tenang.
rasa macam tak best selagi tak tahu.
Pagi tu benda pertama aku pegang masa bangun tido adalah tester ni.Suami buat muka confius.
Apasal la ngan bini aku ni.. kan sayang @_@

Rasa tak percaya pun ada gak.Sebab period aku cuma lambat 4 hari. Takde pulak aku rasa loya pening.
Alhamdulillah..semoga tak pening or muntah langsung.hehhee
Mintak2la ni semua betul.jangan tak jadi pulak..
Thank you Allah.

1 comment:

reym said...

semoga hasrat akak menjadi kenyataan.Amin..