Semoga Allah merahmati kami

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Monday 17 October 2011

Inna maal Usri Yusra


Sebenarnya bila tengok orang naik gila,aku pun terasa nak naik gila jugak.Bila tengok orang menangis, aku akan rasa naik menyampah pun ada.mungkin aku cuba nak tenangkan diri aku supaya tak jadi macam diorang.
betul la kata orang..

When i smile doesnt always mean Im happy
but sometimes it simply means im strong!

but at the end im here..crying crying like i have no faith.aku tak patut jadi macam ni.aku mesti kuat.aku tak rasa pun sampai bila-bila Allah akan biarkan aku keseorangan kat sini.Cuma bila aku duk sorang2 aku jadi sunyi.Rindukan husband, rindukan family or at least rindukan masa penuh ngan member2 dulu.

nasib baik from last weekend Allah hantar seorang teman.heh Kak Bihah!hehe dah boleh senyum sekarang.Thank you Allah

No comments: