Semoga Allah merahmati kami

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie Second Birthday tickers

Saturday, 24 March 2012

4d scan 25 minggu pregnant

Semalam pergi scan baby, 4d punya..Baba dia punyalah excited! aku??? rasa nak terbang balik je.nerveous sangat...tunggu punya tunggu akhirnya samapailah giliran aku.hehhe
lupa plak nak cakap aku pergi scan nih kat Klinik Gunwant, Sungai besar dan telah menelan belanja Rm85.peace...

ok,mula2 dia tanya..

Ya puan Aisyah..sakit apa?

Aku pun sengih-sengih kambing jawablah tak sakit pape pun.

Nak scan ya? ok..sila baring (time ni aku dah tak berenti duk berzikir, mengucap daN sebagainya.maklumlah takutnya nak scan.yeLahh aku baca kalau kita scan 4d Ni memang nampak sume, so kalau ada ternampak menda yang tak diingini kenalah kuatkan hati)

Nampak tak tu kaki dia?(ya..memang obvious aku nampak kaki dia)

Tu tangan dia.dia malu la tutup muka ngan tangan dia.

ish tak leh jadi ni..aku pun apa lagi.tekan tekan sikit kat perut.hehehe akhirnya dia tarik gak tangan tu.tadaaaa
nampak muka dia.
Alhamdulillah..doc kata sumenya ok.aku dijangka bersalin akhir bulan 6.ops..awal dari buku merah tu.hihihihi

ok dah malas nak tulis...oh ya,sebelum lupa.. IT'S A BOY :)

No comments: