Semoga Allah merahmati kami

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Monday 26 March 2012

opis gomen

Ok aku bukan nk kutuk or whatsoever la pasal office government nih.
Tapi dah banyak kali aku kena setiap kali nak call pejabat2 kerajaan nih!
dia punyala lama nak angkat.makaihhhhhhh

Ada satu hari, isu SAPS (sistem analisa peperiksaan sekolah)..pukul 11.30 baru diangkat.
Dari pukul 8.00 pagi sharp aku call.
Dah tu tak settle pon.siap boleh dengar spatah-patah dia duk borak ngan 'akak' kat tepi meja dia
aduhai..rilexnya keje
tapi satu aku ngaku yang aku puas hati la...
suara dia lembut je.tu yang boleh jadi operator kot.hehhe
cakap manis je..sejuk sikit hati ni.

hehe Harini aku kena lagi.aduhai naik kematu tangan aku
nak call bahagian UPU,adik aku punya online ada masalah la.
kecewa aku... banyak mulut ni duk menyumpah.ngek ngok sume kuar la
waaaa aku kalah dengan dugaan nih.

Dah namanya pun Allah nak menguji, maka dengan sendirinya masalah adik aku tu dah pun settle tanpa perlunya makcik makcik opis gomen ni angkat HUH


Gerammm... aku pun kerja kerajaan kot!

No comments: