Semoga Allah merahmati kami

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Wednesday 20 October 2010

20102010

aku jadi terfikir, kenapa hari ni rasanya macam tak ada kerja langsung. aku bukak facebook pun tak ada satu benda pun yang menarik.last-last, aku menapak dengan langkah yang longlai ke kantin.aku dah agak, ramai kutu-kutu kat sini.sume duk melepak sambil berbincang isu-isu semasa,isu politik,serta cara nak meningkatkan mutu kerja masing-masing.

aku pun join sekali jugak.apa hal nak lepak air tak order.kering tekak aku duk berbahas.

"mek, air sirap satu!"

sambil-sambil tunggu air aku makan karipap.sedap! nanti nak order 13 balang.boleh bawak balik kampung.aku jeling jam di dinding.celaka! jap lagi kelas 1 Amal.teringat semalam aku dah bagi starlite(acara tarik sudu,lepas ke kepala) sorang satu. aku bajet hari ni budak-budak tu lebih berhemah harini.

sampai-sampai air je, aku rasa nak marah.rasa macam basi pulak air sirap nih.tapi air sirap basi ke? aku tak tunggu lama.masa tu jugak aku karate meja.double fuck! aku nak masuk kelas.

2 comments:

Mocha Ghost said...

kuat karate meja. aku rasa mu lah satu2nya guru yang wat vandalisme kat sekolah. start lite memang best bagi kat dahi. selalunya aku bagi kat junior aku yang tak cukur janggut. weeeeeee

Aisyah said...

budok2 aku memang suka cari nahas ngan aku. sbb tu aku kejam