Semoga Allah merahmati kami

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Wednesday 27 October 2010

macam celaka


salam, ini aisyah ke?

ya saya,sapa ni? (new fish ;P)

adalah.saya dapat no awal ni dari kawan awak.boleh berkenalan?

boleh.nak kawan apa salahnya.cakapla sapa yang bagi no saya ni.

edah.sori ya (celaka edah.berani kau)

awak tau tak? awak ni cantik orangnya.saya suka sangat (ermm..typcal)

terima kasih,saya biasa je.ramai lagi yang lebih cantik.

bleh tanya sikit?

apa dia?

dah ada boyfriend?

rahsia.hehhe

ala, cakaplah..

erm ada kot.

.........


.........

.........

........

.........

gampang.asal cakap ada boyfriend je terus senyap!

1 comment:

Mocha Ghost said...

laki tu tak nak bazirkan kredit yang ada utk mengorat pompuan yang mungkin 90% kemungkinan dia takkan dapat...