Semoga Allah merahmati kami

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Monday 11 October 2010

dah berhabuk...

rasanya dah lama sungguh saya tak mengupdate blog.sibuk dengan exam final, sibuk dengan induksi... sekarang sibuk pula menjadi seorang CIKGU. 6___6 OMG! i'm a teacher already.sekarang ni saya sudah mengajar lebih kurang 2 bulan setengah dekat sebuah sekolah agama di Sabak Bernam.(oh nasib aku tak kena pergi Sarawak).

mula2 sampai kat sini hati agak kesayuan.. iyelah, jauh dari kampuang. namun begitu, terima kasih kepada kawan-kawan yang banyak beri semangat esp Farhana Syahirah, Ainul Ilyani serta Shareza..hehhehe juga tak lupa kepada orang tersayang saya, En Anwar Faiz Othman. muahh really love u.

jap ek, saya bagi gambaran kehidupan saya sekarang...
ni masa pergi lapor diri di JPN selangor..

jamuan hari raya sekolah + perpisahan guru.oh ya tepi saya ni Farhana ^_^

2 comments:

Iera said...

Dah mula mengajar rupanya..patut la dah lama x update blog..

Congrats!

Aisyah said...

tau xpe... ni baru teringat ada blog rupa2 nya.. hahahah