Semoga Allah merahmati kami

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Wednesday 13 October 2010

organ kumuh

suasana agak panas. tak perlu perhati betul-betul pon kau sudah boleh lihat deraian peluh mula menitis di dahiku.entah kenapa otak aku mula berfikir yang bukan-bukan, mula fikir yang karut -karut. sekali lagi aku jeling dia. ok, dia buat muka stern.aku tengok jam di tangan kiri aku, aku mula buat simple calculation. hmmm... lama lagi ni nak abis masa.

aku jeling dia lagi, " awak paham ke apa yang awak tulis ni?" dia gelak-gelak manja pula.hai, memang nak kena ni. puas aku cuba tahan diri supaya tidak mula menyumpah. aku tengok baju dia, ni mesti dari hari Senin pakai baju yang sama xbasuh. muka dia tak payah cakaplah memang berminyak habis, gaya mekanik baru lepas cabut tayar bas.

" kan saya suruh tulis organ perkumuhan, awak tak tahu ke? "

" apa pulak cikgu, betullah ni"

pandai pula dia jawab betul, dia ke aku yang jadi cikgu sekarang ni. bukan main lagi aku nampak dia duk bergurau senda kat belakang, main peluk-peluk ngan kawan-kawan.

melihatkan perkataan organ perkumuhan di whiteboard tu, tiba-tiba aku rasa nak senyum . tak sampai 5 saat lepas tu, aku karate meja.

No comments: