Semoga Allah merahmati kami

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Monday 11 October 2010

lagi pasal aku dan dia..

seandai kau tahu, apa yang ku mahu...
mahukah dirimu tuk mendekatiku...
dan aku tak bisa memaksa dirimu walau dalam tidur..
ku kan menantimu hingga akhir nanti..

awak masih ingat x? ini hadiah pertama awak untuk Birthday saya yang ke 19. ^___^ masih muda remaja lagi tuu.. sekarang teddy ni dah tua... hehe tp dia tetap comel dihati saya.

ni gambar yang awak jd photographernya.walaupon awak xada dalam gambar ni, tapi saya tau awak ada dengan saya. kita berdua je masa ni.pusing2 cari lapar di London. muaahhh. love u!


ni gaya nganga time makan. kenapa? nak saya suap ke? saya rindulah kat awak...terima kasih sebab masa ni b hanta ma ke Sabak.tq sangat sebab susahkan diri sendiri. pasni xnak susahkan b lagi...



No comments: